Sönderfallande tävlingsbok...

Camilla_H

Trådstartare
Jag tittade lite sorgligt på Spirres tävlingsbok idag, den börjar att sönderfalla totalt! Pärmen är skild från själva sidorna så de ligger lösa inuti och plastomslaget har börjat spricka.. :crazy:

Ändå har jag inte ridit så många ritter med Spirre, men det klart - det här blir femte säsongen den är med iaf.

Hur gör ni med era tävlingsböcker när de börjar bli lite väl tussiga? Eller är ni jätterädda om dem så att de ser lika fina ut som nya? :)

Vi har inte ens fyllt första uppslaget med ritter så det ser totalt tröstlöst ut att den ska hålla tills att vi fyllt hela... :(

/Camilla

Queens bok har hängt med på 11 tävlingar nu.
Antingen har jag vårdat den ömt eller så har den superkvaliteé. För den ser som ny ut typ. :D

Jag förvarar min i en av plastfickorna i "Tävlingsmappen", då blir den inte så söndrig. Ett alternativ kan ju kanske vara att plasta själva ytter gula pappret med sk genomskinlig kartplast. (det gör jag med mina hemmakartor så att jag kan ta med vid upptäcktfärder utan att de smulas sönder)

Där förvarar jag alltid min osså. Kan ju kanske förklara kvaliteén. ;)
Min har en hårdare plast runt gula pappret, hade det då jag fick hem den. Kanske är det inte alla som har det?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka