JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Det levererades fina prestationer från de två SWB-hästarna under söndagens finaler i unghäst-VM för 6- och 7-åringar.
Hästnyheter
18 hästar under svensk flagg kom till start vid världsmästerskapet i hoppning för 5- 6- och 7-åringar. Bjurfors Chacco klarade sig bäst...
Hästnyheter
Fem unghästar representerade Sverige när unghäst-VM i fälttävlan avgjordes i Frankrike. Allra bäst gick det för 6-åringen Sella med...
Hästnyheter
På torsdagen börjar unghäst-VM i dressyr i holländska Ermelo med första kvalet för 5-åringarna där ett svenskt ekipage ströks tidigare i...
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Jag tänker en berner (hälsan?), keeshond, golden, eurasier... I större variationer kanske en newfoundland eller St bernard?
Sel
4 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 511
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Hon är med 100% säkerhet blå, dvs dd på D-locus. Husky och alaskan malamute bär inte (vad jag vet) på blått och är därmed DD.
Jag...
Lyan
19 minuter sedan
Svar: 1 706
Visningar: 165 502
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det blir nog att jag satsar på det ändå. Allt borde vara färdigpackat nu. Vaknar 4:30, räknar med att kunna gå ut genom dörren senast kl...
Red_Chili
50 minuter sedan
Svar: 934
Visningar: 52 787
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det har tagit fyra år men nu är Zacke jättefin på vanligt bett😅. Red på stora banan ikväll och inte ens att det började snöa förstörde...
Fiorano
12 minuter sedan
Svar: 1 007
Visningar: 78 336
Grenar
Världscupen 2024/2025
Hoppning 2 fel, delad andraplats för Henrik https://results.hippodata.de/2025/2536/docs/wcf_standings_after_final_ii_provisional_v1.1.pdf
EmmaN
14 minuter sedan
Svar: 310
Visningar: 12 930
Grenar
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Men va? Du får ju rida på deras häst som de betalar en massa pengar för varje månad. Du gör väl det för att du vill och tycker att det...
Sirap
20 minuter sedan