R
Raderad medlem 6459
@mandalaki Jag vill inte ens se skiten, kan bara föreställa mig hur hemsk den är
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@mandalaki Jag vill inte ens se skiten, kan bara föreställa mig hur hemsk den är.
Samma här! Min sambo envisades med att lyssna på P3 när vi bilade tidigare i somras. Sedan dess verkar jag höra den överallt - men allra mest i mitt huvud. Fram till i sommar har jag dessutom levt mitt liv helt ovetandes om hur Justin Bieber låter.
Ah är det där vår video hamnat!Som man tänker sig dig och Hosey ungefär.![]()
Verkligen!Toppen också att Fonsis Despacito har en så föredömligt osexistisk video!
Ah är det där vår video hamnat!
Ja. Jag trodde att sommarplågor hade dött ut någon gång i slutet på nittiotalet.Då lyssnar du väl helt enkelt inte på radio där det spelas musik? Jag gör det inte, lyssnar inte på radio alls, och har därför inte hört Despacito.
Jag tyckte verkligen om puff the magic dragon som barn. Jag trodde den handlade om drakarMins du den här?
och
Ingen som kommer ihåg "Touch me" men Samantha Fox?
Det var en stoooooor favorit här.
Mins du den här?
och
Toppen också att Fonsis Despacito har en så föredömligt osexistisk video!
Åh den hade jag glömt. Den kan man yla med i.
Att en karl kan vara så jäkla het i rosa topp med fejktuttar och värsta muschen.
Bättre nu?Allting blir bättre med Queen
![]()
Nu talar vi nostalgi på riktigt!The Lion Sleeps tonigt - Hounds
Mitt sommarlov - Anita Hegeland
In the summertime - Mungo Jerry
Jag tänker hoppa - Ted Gärdestad
Ner ner ner ner för backen ner - Magnum Bonum
Il jouait du piano debout - France Gall (nej, det var inte i Sverige)
One more reggae for the road - Bill Lovelady
Oh Susie - Secret Service
Bobby Brown - Frank Zappa
Sommarnatt - Snowstorm
Talking to the man in the moon - Titiyoo
När vi gräver guld i USA - GES
(OBS! Flera var verkligen sommarplågor!)
"Hey there people i´m Bobby Brown....Sorta drifted along into S&MNu talar vi nostalgi på riktigt!
Bobby Brown var sommaren 1980. Jag var på Rodhos och tyckte låten var dödsbra, men de engelska killar vi hängde med var mest generade när den spelades. Då förstod jag inte till fullo varför ... det gör jag nu!
Att en karl kan vara så jäkla het i rosa topp med fejktuttar och värsta muschen.
Första textraden hade en vän till mig och hans kompis på varsin t-shirt den där heta sommaren på Greklands mesta partyö. När de skulle åka hem träffade de två svenska tjejer som frågade om de båda killarna kunde ta deras väskor genom tullen, eftersom de själva var minderåriga och hade köpt sprit. Och killarna hade inte köpt nån sprit så de sa ja."Hey there people i´m Bobby Brown....Sorta drifted along into S&M
I can take about an hour on the tower of power
'Long as I gets a little golden shower"
Jag älskade texten för att den var så jäkla galen.
Folk sjöng med och hade ingen aning om vad allt det där var.