Sommarhälsningar från ridhästblodisarna!

mackan

Trådstartare

Senast ändrad:
Sv: Sommarhälsningar från ridhästblodisarna!

Ja det är verkligen våra mysiga ridhästblodisar :D

känns som om jag inte kunde gjort ett battre väl av ny häst!!
Tack för all hjälp och trevligt bemötande när vi var på Täby och kollade ny häst till mig (curres matte)
hittade honom inte där sen utan i Märsta men han har gått och stått på Täby :)

Jättefina pållar! Grattis till dem! Det ser ut som om dom har fått bra hem!!

Ååååh :love: !

fiiina pållarna.

Vad mysigt det såg ut och vad roligt att Curre kommit tillrätta och så! :)

Önskar er en trevlig sommar jag med ;)

Ååååh :love: !

fiiina pållarna.

Vad mysigt det såg ut och vad roligt att Curre kommit tillrätta och så! :)

Önskar er en trevlig sommar jag med ;)

Tack detsamma!!!!

Det är Fullblods stället här hos oss med två stycken nu :). Och jag lovar att de nånstans VET att de bägge är fullblod :rofl: Så så genuint glada som när de släpptes ihop har jag aldrig sett vid ngt tidigare hopsläpp - och det har varit åtskilliga. Aldrig sett min häst reagera som han gjorde mot Curre - de galoppade sida vid sida och efter varann efter att de hälsat - länge, och bara verkade njuta av att göra det tillsammans. Har aldrig som sagt burit sig åt så tidigare vid hopsläpp. :D :love:

Senast ändrad:

De håller ihop de där blodisarna ;)

Jättekul att din fått en ny vän och att Curre kommit till rätta och så :)

Tack detsamma!!!!

Det är Fullblods stället här hos oss med två stycken nu :). Och jag lovar att de nånstans VET att de bägge är fullblod :rofl: Så så genuint glada som när de släpptes ihop har jag aldrig sett vid ngt tidigare hopsläpp - och det har varit åtskilliga. Aldrig sett min häst reagera som han gjorde mot Curre - de galoppade sida vid sida och efter varann efter att de hälsat - länge, och bara verkade njuta av att göra det tillsammans. Har aldrig som sagt burit sig åt så tidigare vid hopsläpp. :D :love:

det vet du väl? de är ju smartare än halvbloden, så det e ju bra mkt roligare att ha någon på sin egna nivå ;)

söta!!! :)

Liknande trådar

Övr. Grenar En del av er har frågat om bilder men jag har varit slö och inte fotat på väääldigt länge. Men här kommer han nu iallafall :) Jag brukar...
Svar
19
· Visningar
1 421
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka