Sommar i P1

Masqueradee

Trådstartare
Nu är jag pepp över att Sveriges Radio presenterat årets Sommarvärdar! SR's app är nog den som går hetast hos mig så jag är glad över att det kommer ännu fler intressanta poddar och program att lyssna på!
De jag ser mest fram emot att lyssna på är:

Rickard Söderberg
Janne Josefsson
Dagny Carlsson
Tarja Halonen
Stina Ekbblad
Tobias Forge
Percy Nilsson
Robert Pettersson
Barbro Ehnbom
Jonna Bornemark
Fredrik Backman
Rune Andersson
Karin Laserow
Birgitte Bornessen
Lennart Käll
Richard Tellström

Drömmen är att en gång få sommarprata själv!

Vilka ser ni fram emot att lyssna på?

Fredrik B och Linnéa C först och främst. Sen Tarja H. Och några till. MEN FREDRIK BACKMAN LIKSOM!!! :love: Jag är sån fangirl över honom och han är så fantastiskt ödmjuk och underbar och jaaa bäst.

Har jag drömt det, eller finns det (har funnits?) nåt sätt att markera avsnitten så man kommer ihåg att lyssna på dem? (via mobilen - jag har både SR-appen och Spotify att lyssna via)

Har jag drömt det, eller finns det (har funnits?) nåt sätt att markera avsnitten så man kommer ihåg att lyssna på dem? (via mobilen - jag har både SR-appen och Spotify att lyssna via)

Nej, något år kunde man ladda ner någon sorts kalender till mobilen vet jag!

Nej, något år kunde man ladda ner någon sorts kalender till mobilen vet jag!

Hmm, den kalendern har jag fortfarande kvar, uppenbarligen, för årets Sommarpratare har nu dykt upp i min mobil! Blev jätteförvirrad när jag tittade på ett datum och ba' "Vem är detta som jag ska ha möte med precis innan semestern?" - nä, det var en pratare som jag inte kände till namnet på innan... ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka