Solvalla på Onsdag

Sv: Solvalla på Onsdag

Giant Storm, lopp 6. Han kommer ju inte med i loppen här nere så vi åker till Valla och får transportbidrag istället... Tar det som en minisemester...:D

Ja du vet en sån som sitter och snackar skit eller sover hela vägen upp i transporten och som träcker och stretchar och är med som mentalt stöd åt pållehästen men slipper allt skitjobb :love:

Och jag är bara chaufför. Man gör bäst i att inte vara i närheten av sambon på tävlingsdagar;)...

Nej inte skitjobb jämför med vardagen...Men jag slipper ta hand om lerig häst efter jobbet och behöver inte bry mig om persedelvård och sånt :love:

haha. ja men det kan vara skönt att slippa allt sånt också ibland, bara lalla runt :D

Vi kanske ska in & kolla runt.. om jag är tillräckligt pigg vill säga. Tillbringat min dag mellan sängen, kåvepeninen, tv:n, buke & soffan.... Ingen som har lust att komma å motionsköra tant Alice åt mig ? ;) börjar få ångest över hennes hag lallande........................

Ah, en sån där känslig typ :D. Pincett och 1 liters plastpåse då :idea:

något känslig ja... tomtar & troll du vet, spöken i gruset & grästuvorna.. eller för hög växta tistlar är riktigt farliga :p

masade mig iaf ut idag & körde min Lalla upp & ner i skogen. Joggade & tant är nöjd som snus.. :) dessutom haltfri!

*kl*
Jag som är helt novis inom travets värld ska dit och titta på stallägarens föredetta svärfars ny stjärna som gör sin tredje start!

*kl*

mina hästar har blivit så dåliga så dom får inte starta på solvalla längre :p har inte vart på valla sen matrix vann över lugdunum och vad var det i typ juni ;) nej jag får kuska sverige runt istället solänget och romme för nån vecka sen och jägers på tisdag :p

det vore ju tråkigt att få starta på hemmabanan nån gång ;)

Var det månne Djurjouren vi såg i röd dress och grönt "huckle" på huvudet som checkade på hästen innan start? :D

Grattis till vinsten förresten! Det blev väl en lätt resa hem? :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Daniel Wäjersten blev Kriteriekvalens kung och kvalade in tre hästar till superfinalen på Solvalla nästa helg. Nu har han bestämt vilka...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan besökte Riksdagens Hästnätverk Solvalla för att lära mer om den svenska hästnäringen och travsporten på temat hållbarhet och...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·
Gnägg ...firar 100 år i sommar! Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Milene
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2