Solvalla-klubb för inbördes beundran?

Nebraska

Trådstartare
Har ni ett i proppen om amatör och lärlingsloppen på Valla?Hederspris delas bara ut till kusken om h*n är medlem i Solvallas amatör- eller lärlingsförening.Är inte det pinsamt lågt för våran nationalarena?

Sv: Solvalla-klubb för inbördes beundran?

Har ni ett i proppen om amatör och lärlingsloppen på Valla?Hederspris delas bara ut till kusken om h*n är medlem i Solvallas amatör- eller lärlingsförening.Är inte det pinsamt lågt för våran nationalarena?

:eek: Skämtar du, håller med... What's up med oss andra :crazy:

Nej,jag skojar inte.
Citat;
"Clarion Hotel i Stockholms hederspris (gäller medlemmar i Solvalla Lärlingsförening) till segrande hästs körsven och vårdare."

"FIAB:s hederspris (gäller medlemmar i Solvalla Amatörklubb) till segrande hästs körsven."

men för 17 va snåla:eek: :mad: om dom ska ha hederspris så ska väl alla kunna vinna det väl? :confused: :crazy:

Jag tillhör Solvallas B-tränarkår men är inte medlem i Lärlingsföreningen eller Amatörklubben. Däremot i Solvalla B-tränarförening. Jag skäms när jag läser det som står i proppen. Tycker verkligen det är lågt att inte kunna dela ut priset till vem det än må vara som vinner loppet. Skulle inte segern vara lika ärofylld om det är en vinnare från annan bana? Nä, fy! Hoppas att det kommer någon utifrån och tar hem segern och som i vinnarintervjun kan efterfråga hederspriset :devil:

Ja jag såg det jag med och tänkte att jag måste fattat fel? Så kan dom väl bara inte göra??? Snacka om skillnad på folk och folk...:smirk:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka