Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får jag kolla in, Biltema finns i närområdetEfter att två dagar i rad ha blivit så avslappnad att jag somnade så får jag väl rekommendera solstolen från Biltema. Har haft min i ett par år, den är välanvänd och fortfarande i bra skick.
Denna?Efter att två dagar i rad ha blivit så avslappnad att jag somnade så får jag väl rekommendera solstolen från Biltema. Har haft min i ett par år, den är välanvänd och fortfarande i bra skick.
Ja precis
Vi har Hanstholm från Jysk med en relativt tjock dyna i. Jag som ofta får ont i ryggen tycker de är jätteskönaBehöver tips på en solstol/solsäng som är så bekväm att man inte vill lämna den.
Min man önskar sig en solstol eller -säng att sitta i på baksidan. Han vill ha ett bra ryggstöd, möjlighet att lägga upp benen och "inte för ful" (vad det nu innebär).
Tips?
Jag köpte själv Hillerstorps Träs variant av solstol. De är väldigt bekväma dock kan de va slutsålda så här års och i med pandemin i Kina är det inte säkert de finns att få tag på förrän nästa år.Behöver tips på en solstol/solsäng som är så bekväm att man inte vill lämna den.
Min man önskar sig en solstol eller -säng att sitta i på baksidan. Han vill ha ett bra ryggstöd, möjlighet att lägga upp benen och "inte för ful" (vad det nu innebär).
Tips?
Efter att två dagar i rad ha blivit så avslappnad att jag somnade så får jag väl rekommendera solstolen från Biltema. Har haft min i ett par år, den är välanvänd och fortfarande i bra skick.
Låter som att det är nåt att satsa påHåller helt med. Har somnat i min flertalet gånger jag med!