sthu

Trådstartare
Behöver tips på en solstol/solsäng som är så bekväm att man inte vill lämna den.

Min man önskar sig en solstol eller -säng att sitta i på baksidan. Han vill ha ett bra ryggstöd, möjlighet att lägga upp benen och "inte för ful" (vad det nu innebär).

Tips?
 
Efter att två dagar i rad ha blivit så avslappnad att jag somnade så får jag väl rekommendera solstolen från Biltema. Har haft min i ett par år, den är välanvänd och fortfarande i bra skick.
 
Efter att två dagar i rad ha blivit så avslappnad att jag somnade så får jag väl rekommendera solstolen från Biltema. Har haft min i ett par år, den är välanvänd och fortfarande i bra skick.
Det får jag kolla in, Biltema finns i närområdet :up:
 
Behöver tips på en solstol/solsäng som är så bekväm att man inte vill lämna den.

Min man önskar sig en solstol eller -säng att sitta i på baksidan. Han vill ha ett bra ryggstöd, möjlighet att lägga upp benen och "inte för ful" (vad det nu innebär).

Tips?
Vi har Hanstholm från Jysk med en relativt tjock dyna i. Jag som ofta får ont i ryggen tycker de är jättesköna
 
Behöver tips på en solstol/solsäng som är så bekväm att man inte vill lämna den.

Min man önskar sig en solstol eller -säng att sitta i på baksidan. Han vill ha ett bra ryggstöd, möjlighet att lägga upp benen och "inte för ful" (vad det nu innebär).

Tips?
Jag köpte själv Hillerstorps Träs variant av solstol. De är väldigt bekväma dock kan de va slutsålda så här års och i med pandemin i Kina är det inte säkert de finns att få tag på förrän nästa år.

71F38E2D-71B5-4C35-81F1-D48DED537DD6.webp


Däremot vet jag att det finns liknande varianter av andra märken och de kan säkert också vara värt att kolla upp, om inte annat så misstänker jag att de är billigare.
Jag körde på HT då jag ville ha något med lokal anknytning, samt att jag jobbat där när jag först flyttade ner till Småland. 😅
 
Efter att två dagar i rad ha blivit så avslappnad att jag somnade så får jag väl rekommendera solstolen från Biltema. Har haft min i ett par år, den är välanvänd och fortfarande i bra skick.

Håller helt med. Har somnat i min flertalet gånger jag med! 😂
 
Jag har också solstolar från biltema som nämns i tråden. Det finns på flera olika affärer, tycker alla är lika sköna. Mina föräldrar har köpt olika genom åren och inte känt direkt någon skillnad på märkena.

Det jag kan sakna dock är att sola på mage men det beror ju lite på vad man uppskattar.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
536
Senast: Åsa A
·
Hemmet Eftersom vi på Buke har koll på livets bekvämligheter så undrar jag nu; -Bu och Bra reclinersoffor? Helst med skinnklädsel och...
Svar
10
· Visningar
580
Senast: sthu
·
Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
1 190
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
340
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp