S

SomethingCorporate

vilket sorts solskydd är bäst till en rosa mule.
Jag har aldrig haft en häst som haft de förut och det finns ju tusen olika märken (till mig själv är ja inte lika noga :angel: :rofl: )
Men ja vill ju inte att de ska vara parfymerat.. eller spelar de någon roll?

vad använder ni?
 
Sv: solskydd

Jag använder Helosan Sol till min. Brukar funka bra, är ju lite uppmjukande också.
Ps. Grymt namn, har varit helt kär i Konstantine, Bad Days, Punk Rock Princess mfl i många år;) Ds.
 
Sv: solskydd

Tack för svaret ska testa och se.

(jag visst är dom underbara, konstantine måste vara tidernas bästa låt.. och resten är braaa också)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
553
Senast: tara
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 252
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 000
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp