Solresa i Mars?

Vanilj_hallon

Trådstartare
Tips på vart man kan åka om man vill på en solsemester i Mars månad? Länder/ställen ni kan rekommendera? (Max 6 h flyg från Sverige).

Sv: Solresa i Mars?

Läste till Mars och tänkte att dit går det nog inga solresor än. Tyvärr har jag inga tips.

6h i mars är Kanarieöarna, Egypten och nästan Indien. Typ. Av dem har jag varit på Gran Canaria och Teneriffa och vädret samt havet är dom svensk bra sommar ungefär.

6h i mars är Kanarieöarna, Egypten och nästan Indien. Typ. Av dem har jag varit på Gran Canaria och Teneriffa och vädret samt havet är dom svensk bra sommar ungefär.

Och Oman och UAE. Men Indien får man nog slänga på några timmar för att nå.

Precis. Chartern har direktflyg till Goa, tar 10-11 timmar. Alltså dubbla tiden som TS önskar.

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 388
Senast: ii-ssa
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Fibusen
·
Samhälle Hur vet man vart man ska bo? Jag är så förvirrad och önskar så att jag hittar hem. Var? Vet inte... Måste det vara Sverige? Nä? Men jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 552
Senast: Lickety
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar