Sollentuna 3/2

Kamomilla

Trådstartare
Är det någon mer än jag som ska dit och ställa?

Kommer att ställa tidigt, ska in som nr. 16 i ring 7.
 
Sv: Sollentuna 3/2

Valp och junior utställning för alla raser 4-15 mån. Plus att det är specialutställning för boxer, alla åldrar.
 
Sv: Sollentuna 3/2

Ska snart placera vovvan i badkaret och sedan blir det en runda med fön och kam, inte direkt det roligaste hon vet :p :p men hon finner sig i det mesta hennes matte hittar på, lite konstiga blickar får man dock ibland :D
 
Sv: Sollentuna 3/2

Nix :p Håller mig här uppe ett tag till jag :D

Lycka till, men lilla moppen :angel:

Hon är ju så sööööt :love:
 
Sv: Sollentuna 3/2

Domaren tyckte inte att hon var söt inte:devil: ........ grov och ingen könsprägel (domaren behöver glasögon ju :angel: )

Vi tröstshoppade ett nytt halsband till moppen istället :D :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ett fenomen som jag stött på när jag varit i hundrastgårdar med min hund är att vissa hundar ''förstör'' andra hundars lek genom att...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 215
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Fetaost
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp