Solängets segertavlor

Jamtland

Trådstartare
Någon som har något telnummer eller vet vem man ska ringa när man vill ha segertavlor från Solänget?

Min lilla shettisdam var med och vann förförra helgen, och jag kommer inte fram på det nummer jag har. Tycker det är så dumt att inte fotografen annonserar i ponnyprogrammen...

Jenny

Sv: Solängets segertavlor

Vanliga travdagar finns en fotograf på plats. Har köpt ett par segertavlor av honom men tyvärr håller de låg klass jämfört med andra banors. Det kan ju givetvis vara så att det blev just mina som var dåliga (?). Han brukar ha en annons i travprogrammet, annars kan du kontakta sekretariatet: 0660 - 37 65 05 så kanske de kan hjälpa dig.

OK, ska ringa dit i morgon, har försökt få tag på han via numret i ett gammalt program i drygt två veckor, men det tutat "trasigt". Jag köpte tavlor från han i fjol då min shettis vann, och dom är lindrigt sagt trista, så den här gången tänkte jag köpa bara korten och göra tavlan själv...

Jenny

Hej!

prova o ring till Emma bylund, hon är ny fotograf på solänget.
0730338791

/Madde

Tack! Fick tag på henne idag, men det var itne hon som knäppte korten under ponnydagen. Så jag ska ringa sekretariatet i morgon igen, hon som hade koll var inte där idag.

Jag VET ju att det var en fotograf där, så det känns lite irriterande att det ska vara så vansinnigt svårt att hitta igen honom...

Jenny

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 943
Senast: Bowman
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
440
Senast: Krålus
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 570
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka