Jamtland

Trådstartare
Någon som ska på trav på Solänget ikväll? Det går ett ponnylopp där som min lilla ponny som är utlämnad till fodervärd ska gå i. Om någon ska dit kan ni väl kolla hur det går i ponnyloppet och tala om det här?

Jenny

Sv: Solänget

Jag ska dit men har häst i lopp 2, så jag vet inte om jag hinnner se loppet. Ponny loppet går ju mellan lopp 2 och 3. Vilken ponny är det?

My Dream!:love: Mattes lilla gullegris!
Dream6.jpg

Lycka till med din häst!
Jenny

Vilken sötis :banana:
Jag visste ju inte vem det var när jag kom dit så det var ju svårt att hålla koll... hoppas det gick bra för den i alla fall.

Ja, jag hoppas jag får mail från fodervärden i morgon så jag får veta! Hur gick det för din?

Jenny

Min blev tvåa från ledningen i sitt lopp och var riktigt duktig med tanke på att hon nästan sparkat sönder sig själv OCH transporten på väg ner. HOn kanske hade kunnat räcka hela vägen om inte hon var så slut på... men sånt kan man ju bara sia om. Den som vann var bra också, gick utvändigt min mest hela vägen.

Har fått mail från fodervärden nu, lilla Dream blev sjua och verkade lite slö, så de ska kolla upp henne nu innan nästa start.

Grattis till en andra plats iaf, det är inte fy skam!

Jenny

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
774
Senast: Badger
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
511
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur