Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som ska på trav på Solänget ikväll? Det går ett ponnylopp där som min lilla ponny som är utlämnad till fodervärd ska gå i. Om någon ska dit kan ni väl kolla hur det går i ponnyloppet och tala om det här?
Min blev tvåa från ledningen i sitt lopp och var riktigt duktig med tanke på att hon nästan sparkat sönder sig själv OCH transporten på väg ner. HOn kanske hade kunnat räcka hela vägen om inte hon var så slut på... men sånt kan man ju bara sia om. Den som vann var bra också, gick utvändigt min mest hela vägen.
Skola & Jobb
Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"?
Jag tänker att det ju borde...
Hästmänniskan Jag har utbildat alla mina åtta hästar själv. En var iofs inkörd när jag köpte henne, men resten har jag fött upp själv eller köpt som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.