igbest

Trådstartare
Har insett att lilla dvärgschanuzertjejen Ultima verkligen älskar att söka saker :). Varje promenad hämtar hon upp en kotte och sen ska jag kasta ut den i skogen så att hon får söka upp den :), jag har några gånger märkt kotten så jag vet att hon kommer tillbaka med rätt kotte :p. Svansen som hon i princip aldrig viftar på viftar lite fram och tillbaka när hon söker.
Vet att jag har provat sökruta med min andra hund men har lite dålig koll på hur jag ska gå tillväga. Eller är det spår jag ska lägga åt henne.
Kom med bra tips på sidor eller bra tips helt enkelt för hur jag ska börja :).

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 311
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 862
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 547
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?