Sökningen fungerar dåligt

Alexandra_W

Trådstartare
När jag söker så får jag ofta "vi kunde inte hitta några träffar utan sökte med Google istället" typ. Sen visas en träfflista med buketrådar. Klickar jag på något kommer jag inte till tråden utan forumets startsida (t ex hästvård om tråden ligger där)

Om jag söker på Google direkt, dvs inte använder Bukefalos sök, funkar det fint.

Det var inte den vanliga sökningen, utan google-varianten som man också kan välja eller får föreslagen om man inte får sökträffar på den vanliga sökningen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 412
Senast: mars
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 318
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 778
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 104
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar