Sökmotor i Norge, som ATG....

Sammet

Trådstartare
*Suck* Återigen kan jag inte hitta den norska sidan där man kan söka på Norska kallblod, som ATG men i Norge...någon?

Inte den, den som man kan söka härstammning, reg. uppgifter och statistik på Norska hästar mm på.

Du kan söka på www.travoggalop.dk klicka på nyt fra DTC sen kollar du under hvor meget starter min heste med.
Man kan bara se de hästar som är kvalade och det är ingen riktig årdning på det hela :smirk: Men det är ju något.. :crazy:

Hm...
Men jag skulle vilja söka upp föräldrarna till ett par hästar, bl.a min egen. Det är alltså inte några aktiva tävlingshästar, och de kanske inte ens lever längre...
Men det är ganska omöjligt alltså? :(

Men tack för ditt svar! :)

Liknande trådar

Tjatter Är det någon som ska jobba inom äldreomsorgen i Norge i sommar? Hur gjorde ni för att hitta jobb och boende där? Hur länge ska ni vara där?
Svar
3
· Visningar
515
Senast: Sebastian
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
851
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Är det någon här som gjort detta som kan dela med sig lite av sina erfarenheter. Eller bara allmänt erfarenhet från Norge. Jag funderar...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: EZMK
·
Trädgård & Växter Jag har i två år (!) försökt köpa en viss sorts lite gammaldags frö till ett torktåligt vallgräs som heter Foderlosta (Bromus Inermis)...
2
Svar
34
· Visningar
2 466
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar