Söka utländska resultat...

rebeckasff

Trådstartare
Det är en mardröm att söka på nätet... Tusen hästar med samma namn och men kan ju så klart inte alla språke :o Hahaha!

Tänkte om här är någon som kan länkar till andra förbunds sidor man kan söka på. Jag är ju själv mest intresserad av de holländska förbunden, både för ponny och häst.

Någon som skulle kunna länka till mig?

Vi kan ju ha en liten samlingstråd :idea:

Tacksam för svar

Sv: Söka utländska resultat...

hakar på här med, har en bekant som vill veta vad hennes kwnp häst gjort innan den kom till sverige.

Dock vet jag att det finns en informations-bank dit man kan ringa och kolla om det finns licens löst och vad den har för poäng från tävlingar och vilken nivå den ligger på. Hade en bekant som ringde och kollade åt mig på en holländsk import för nåt årsen... tyvärr har jag varken kontakt med den som gjorde det åt mig eller något nummer. Men det borde ju finnas mer lätttilgängligt tycker jag!

Jag drog iväg ett mail till holländska KWPN-förbundet. Fick info om vad min häst gjort innan den kom till sverige efter bara nån dag:D

Jo, jag vet att man kan det. Men nu är inte min reggad i kwpn så jag vet inte vart jag ska söka. Han är reggad som ponny (163 cm :o) men jag skulle vilja kolla om uppgifterna på honom som jag har fått stämmer..

De hollädska hästarna som inte är reg i KWPN kan ju vara reg i deras andra förbund. Kommer dock inte ihåg vad de heter, typ RSPN,eller nått sånt. Hästar som inte har hela satmtavlor eller har icke godkända hingsatr brukar hamna där, ett tips bara!

Vad bra då, misstänkte att det var det förbundet:) Nej tyvärr, men ök på det på google. Kan ju vara nått så enkelt som rspn.nl om du har tur;)

Liknande trådar

Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 258
Senast: Gabby_Ossi
·
Gnägg Vet absolut inte under vilken rubrik jag ska lägga denna tråd, har försökt läsa på men det var inte helt lätt, hoppas att det funkar så...
Svar
19
· Visningar
1 986
Senast: hoppeloppe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 450
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA