Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan.
Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna. Jobbet gick till en som haft liknande tjänst innan.
Jag är sugen på att söka igen. Har ungefär samma CV nu som då.
Bra eller dåligt idé?
Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan.
Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna. Jobbet gick till en som haft liknande tjänst innan.
Bra eller dåligt idé?
Bra idé! Du var intressant för dem, de var intressanta för dig, så jag tycker du ska prova igen!Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan.
Bra eller dåligt idé?
Bra idé!Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan.
Bra eller dåligt idé?
Känner att det här kanske kommer vara jag ocksåSök!
Jag sökte min nuvarande tjänst säkert fem gånger innan jag fick napp. (Stor personalomsättning här, jajemän).
På det här företaget har jag svårt att se hur jag skulle vara intresserad av/aktuell för någon annan tjänstJag fick mitt nuvarande jobb för att jag sökte en tjänst som jag var andrarankad till och min dåvarande chef skakade fram en tjänst till åt mig.
När jag har jobbat med rekrytering har det absolut inte varit till någon nackdel för en bra kandidat att hen sökt motsvarande tjänst tidigare. Ofta har man ju mer än en som hade varit intressant för tjänsten, och har du dessutom varit en av dessa tidigare är ju chanserna klart bra.
Det som kan bli lite knepigt är om man söker flera olika tjänster och argumenterar för att vara passande för allihop.