Sök ord för att hitta galoppstall i England?

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

_HANNI_

Eller kanske till och med någon som vet nåt? Gärna nära Brimingham!
Tacksam för svar!

Jag skulle också vilja veta hur man kan få tag på t.ex. tel.nr. till ett stall i England. Det stallet jag vill få kontakt med är "Lael Stable", med en tränare som heter W J Haggas. Min häst har förmodligen stått där när hon bodde i England (2 år).

Samma här! Fast jag har faktiskt fått ett handskrivet brev från självaste Jack Berry, ansvarig på Mosside (hette det så?) Racingstabels i England och han skrev att de hade ca 100 hästar i träning varje år och att min förra häst hade varit väldigt personlig osv... Det var himla kul faktiskt!!

adressen till tränaren hittade jag i hästpasset som medföljde när jag fick Red Simba.

Jag tycker att du ska kopa tidningen 'Horse & Hound', de har alltid annonser om jobb osv.
Vill du jobba pa Irland kan jag hjalpa dej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 102
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka