Søborggård 11. juli

L

Loula

Info fra Danmark. Søborggaard holder tävling den 11. juli.
90, 100 og nu også 1* :D. Det er ca. 30-45 minutter fra færgen i Helsingør.
Se propositionerne på www.soeborggaard.com

Sv: Søborggård 11. juli

Proposition var nu ok i morges... de er sikkert tilbage igen i morgen. Og om nogle dage er de nok også at finde på www.infosport.dk (Ridning / Stævnekalender / vælg military som disciplin / 2009)

näe.. jag har skrivit en del men fått mkt hjälp. Där är minst 6 olika som skrivit. Skriv du med :)

Det är det som är poängen.
-Det är en "Wiki"-sida så vem som helst kan ändra och lägga till.
Den som vet något som kan vara bra att veta går bara in o lägger till det.

Det har redan blivit en riktigt bra uppslagsbok över tävlingsplatser med GPS-koordinater, bankaraktärer, uppstallningsinfo resvägar etc
Men det kan bli ännu bättre om alla hjälps åt-

...och man behöver inte alls kunna Web-design
Lika lätt som att skriva på Buke.

/Max

*kl*

Det var inte många anmälda den 11e. Lider Danmark av samma syndrom som Sverige?

Jag ska dit och heja på MJ som tävlar dotterns häst iallafall.

Jeg tror nu ikke vi lider af et 'syndrom' :grin:

Men stævnet ligger midt i mange menneskers sommerferie = de er ude at rejse. De fleste danske juniorer (både hest + pony) forbereder NM og de har nok andre planer end Søborggaard. Og synes mange ryttere måske også at hesten/ponyen kan trænge til en pause efter en travl sæson med to store landsstævner inden for den sidste måneds tid...

Der er kommet midlertidige startlister og jeg ser, at vi kun er to danskere og hele 4 svenskere i den 1*. Men vi lover, at I får kamp til stregen :banana:

Der er ikke så mange startere, da der er en tävling i Haslev dagen efter hvor der er distrikt mesterskab i terrænhoppning og Danmarks mesterskab for C og B ponyer.

Dumt at ligge tävlingerne i samme helg.

Du har ret Natasja.... jeg havde glemt Haslev. Nej, det er ikke klogt at have to tävlinger, så geografiske tæt på samme weekend :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 534
Småbarn En fråga om barn, delat umgänge och jobb. Jag har två helt fantastiska små på 3 resp 6 år. Jag separerade från deras pappa i mars 2015...
Svar
12
· Visningar
1 850
Senast: Mammas
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Sofiiiia
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
11
· Visningar
1 999
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka