Snyggt remontträns - ej svindyrt???

E

Eddas

Kan någon tipsa? Jag vill gärna ha ett svart remontträns med spännen inåt. Stilrent. Jan kan inte hitta något som inte kostar minst 16-1700:- och jag vill ju helst hitta något billigare.

Något mellanklassträns, typ?

Sv: Snyggt remontträns - ej svindyrt???

Det var ju ganska fint, och så får jag köpa ett OS pannband och blinga till det när jag får en tusenlapp över till något totalt onödigt ;)

Tack för tipset!

kolla in börjes i tingsryd ,billigare än så blir det nog inte:rofl::rofl:

Jaa, joo, men jag tänkte mig liiiiiiiite kvalitet också :smirk:
Jag hade tänkt mig kunna betala max 600-800:-, det borde man ju ändå kunna få ett skapligt mellanklass träns för.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 142
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar