Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag klipper rakt över, sen vinklar jag saxen lite så att undre stråna blir lite kortare. det ger ett mer naturligt utseende.
har hästen jättetjock man kan du klippa helt invid roten några ställen på undersidan för att tunna ut den.
jag klipper rakt över, sen vinklar jag saxen lite så att undre stråna blir lite kortare. det ger ett mer naturligt utseende.
har hästen jättetjock man kan du klippa helt invid roten några ställen på undersidan för att tunna ut den.
Ja du ska ju skära av manen där du vill att den ska tas av. (längst in är ju inte så bra för så kort man vill väl ingen ha?) Vart det blir beror ju på hur lång man man vill ha. Jag gör precis som när jag rycker för hand. Skillnaden är bara att jag använder trímkniven istället för fingrarna.jag brukar skära av topparna med en trimkniv (dvs. "tuperar" lite med sågtandningen på trimkniven, och sen skär jag av. viktigt att det bara är topparna dock! skär man av manen längst in tenderar den att ställa sig rakt upp när det växer ut *been there done that* )
ja men det är ju i princip så jag gör också, ser du om du läserJa du ska ju skära av manen där du vill att den ska tas av. (längst in är ju inte så bra för så kort man vill väl ingen ha?) Vart det blir beror ju på hur lång man man vill ha. Jag gör precis som när jag rycker för hand. Skillnaden är bara att jag använder trímkniven istället för fingrarna.
Jo jag såg det, men du skrev också att man inte ska skära av den vid mankammen och det tyckte jag var konstigt. Då blir det ju ingen man kvar. Jag visste faktiskt inte att något trott att man tunnar ur manen med trimkniv. Det var nytt för mig. Nu förstår jag varför du påpekade det.ja men det är ju i princip så jag gör också, ser du om du läser