Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack för ett kanontips Alla islandsträns som jag har sett har inkluderat "blaffspännena" men jag har å andra sidan aldrig tittat så noga
Finns de med tygelhakar till bettet alltså? Jag har ibland tänkt att det inte vore så dumt med islandsträns just med tanke på den övriga utformningen men spännena har liksom "sabbat tanken". Jag ska genast leta igenom lite nätshoppar och kika
Remontnosgrimma duger bra, det är ju det jag använder just nu. Anledningen till engelsk/aachen var att det kanske var lättare att få tag i med tanke på mina övriga krav.
Hade ju bara varit att sätta på ett pannband i så fall. Men vart är spännena? Jag gillar att de inte syns, helt i min smak, men det måste ju finnas några
Är de i nacken? Jag tänkte eftersom de inte syns på någon utav bilderna...
Döbert har jag för mig har billigare modeller också, inom din maxgräns. På de övriga Döberttränsen är det som vanligt fantastiskt fin kvalitét Har ett sådant till min polle och själv älskar jag det <'3
Jag gillar Döbert men de modeller jag har sett på senare tid har varit utan tygelhakar
Inte kandaren såklart men de är ju dyrare och har inte haft spännen i nacken. OS har ett träns med alla spännen i nacken, rundsytt men smakar det så kostar det
Vet du vart jag kan hitta fler modeller på Döbert?
Rent praktiskt är det fullständigt oviktigt Det är jag som känner att jag MÅSTE ha ett sådant träns. Träns har jag hemma i alla möjliga utföranden så det är inte så att jag får rida i grimma tills jag hittat ngt nytt (hua vilken hemsk tanke). Jag vill helt enkelt ha ngt "perfekt" som jag kan ha när vi ska vara lite extra fina, t.ex. träning och tävling.
Skola & Jobb Utbildning kan definitivt avgöra en sån sak inom vissa yrken, kan till exempel vara avtal som säger att personer med en viss utbildning...