Snygga tallrikar stengods

Venus_in_Furs

Trådstartare
Nån som har tips på vart vi kan hitta snygga tallrikar i stengods? Gärna så opolerade som möjligt och i fina färger. Och bra pris såklart :-)

På auktion!

medium_item_1049105_5d58eff928.JPG

Nån som har tips på vart vi kan hitta snygga tallrikar i stengods? Gärna så opolerade som möjligt och i fina färger. Och bra pris såklart :-)

Dock i lergods, men Cervera har ett fabrikat som heter Bordallo Binherio, serien heter Rua nova.

Hittade, även det på Cerveras hemsida ett fabrikat som heter Broste Copenhagen, i stengods. Tyckte den så trevlig och prisvärd ut :)

Jag håller med @kökshäxan om auktion, och även loppisar/second hand. Det finns HUR många fina serviser som helst att få tag på - och oftast väldigt billigt - om man bara letar lite :) !

Liknande trådar

Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
252
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 449
Senast: Lyan
·
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
734
Senast: Åsa A
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar