Snygga svenska artister :D

Malinas

Trådstartare
Jag tänkte att vi kunde ha en tråd där vi pratar om snygga svenska artister. Jag som tjej tänker då mestadels på killar då såklart, men även snygga tjejer får läggas in här med! :D

Har ni några tips? :D

Jag säger bara...
Hjalle!!
:love::love::love:
(som sångare i Mimikry, men nu även som "soloartisten" Hjalle Östman :love: )
img_5983.jpg

Antar jag kommer nog va enda som tycker han är snygg :love:, men va gör det jag slänger in en video ändå.. vart min favorit artist väldigt länge.

Åh Martin Rolinski! Honom var jag besatt av när han var med i Popstars. Fortfarande väldigt snygg.
Oh, häftigt :D
Upptäckte han efter popstar (BWO alltså) eftersom jag inte var intresserad av sådan program (är fortfarande inte det) och var Fame Factory som familjen såg då hölls till där jag bor, så jag missade det. Skulle vilja se det men går inte få tag i :/ .

Zara Larsson är oerhört vacker och sjunger så fantastiskt bra!
zara-larsson-carry-you-home-20141.jpg
Hon är otroligt vacker, jag följer henne på Instagram och där är hon rätt så märklig då och då med sina inlägg men man får ju inte glömma att hon är väldigt ung och som vilken ung tjej som helst. Just nu verkar hon gå igenom en jobbig breakup med sin kille som hon ofta skriver om .Gillade hennes senaste låt !

Liknande trådar

Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
318
Senast: Krålus
·
Samhälle Hittade ingen klimattråd som inte är urgammal. Tänkte först lägga den under svensk politik men det är ett tillräckligt viktigt ämne för...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Migo
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: emma-vsm
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10