Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte att vi kunde ha en tråd där vi pratar om snygga svenska artister. Jag som tjej tänker då mestadels på killar då såklart, men även snygga tjejer får läggas in här med!
Har ni några tips?
Antar jag kommer nog va enda som tycker han är snygg , men va gör det jag slänger in en video ändå.. vart min favorit artist väldigt länge.
Jag tänkte att vi kunde ha en tråd där vi pratar om snygga svenska artister. Jag som heterosexuell tjej tänker då mestadels på killar då såklart, men även snygga tjejer får läggas in här med!
Oh, häftigtÅh Martin Rolinski! Honom var jag besatt av när han var med i Popstars. Fortfarande väldigt snygg.
Antar jag kommer nog va enda som tycker han är snygg , men va gör det jag slänger in en video ändå.. vart min favorit artist väldigt länge.
Hahahaha. Varför visste jag att den skulle komma från dig. Tycker väl att besatt är ett lite starkt uttryck. Låt oss kalla det betuttad!Du är inte den enda... @lovely_piff var besatt av honom när hon var ung...
Hahahaha. Varför visste jag att den skulle komma från dig. Tycker väl att besatt är ett lite starkt uttryck. Låt oss kalla det betuttad!
Alltså jag kommer ju inte ihåg detta själv förrän du och lajka påminde mig för något år sen. Så det kan inte varit någon superduper stor grej!Haha, okejdå. Superbetuttad
Hon är otroligt vacker, jag följer henne på Instagram och där är hon rätt så märklig då och då med sina inlägg men man får ju inte glömma att hon är väldigt ung och som vilken ung tjej som helst. Just nu verkar hon gå igenom en jobbig breakup med sin kille som hon ofta skriver om .Gillade hennes senaste låt !Zara Larsson är oerhört vacker och sjunger så fantastiskt bra!
Alltså jag kommer ju inte ihåg detta själv förrän du och lajka påminde mig för något år sen. Så det kan inte varit någon superduper stor grej!
There, fixed it for you .
Great minds etcVar precis på väg att scrolla ner för att påpeka det. Great minds och allt det där.