JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag är på jakt efter snygga ridtröjor i slimmad modell. Jag är en ganska typisk 36a men jag tycker att det är svårt att hitta tröjor som sitter åt! När man rider gillar jag att tröjan följer ens form-framförallt på träning. Saken är att jag har dessutom ett långt överliv så tröjan får inte heller vara för kort i modellen.
Min favorit just nu är förra årets Falsterbohoodie, nackdelen är att blixtlåset korvar sig lite så jag ser lite gravid ut
. Men annars uppfyller den de flesta kraven
.
Dressyr
Varför ha enkla krav på utrustningen när man kan vara komplicerad? ;)
Jag trivs utmärkt i relativt mjuka dressyrstövlar, har tex...
Övr. Hund
Det är dags för mig att skaffa en ny liten kompis inom det närmsta året, mina tanter börjar bli just tanter och skolan är klar i maj...
IT & mobiler
ISO:
Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror).
Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Hästhantering
Begreppet Horsemanship - God hästhållning/Gott hästmannaskap, grundar sig på de regler och lagar som styrs enligt Djurskyddslagen...
NPF-diagnoser och samhället
Samhälle Jag tror att det delvis hänger ihop med övertygelsen om kausala sammanband. Detta hänger ihop med detta, bra då fixar vi det. Politiker...
animalasia
3 minuter sedan
Rumsväxter 2
Trädgård & Växter Ser lite ut som en afrikansk mjölkbuske? Bildgoogla och kolla om det stämmer. Det kommer vit vätska ur snittytorna på dem.
VLMF
4 minuter sedan
Svar: 736
Visningar: 39 943
Allmänt
Att umgås som par
Relationer Hmm... vi har faktiskt en handfull vän-par som vi umgås med som par, men där är den helt avgörande katalysatorn precis som @Happimess är...
Snubbelfot
22 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Snart dags att åka till veterinären igen. Glad att de har gratis tandkoll. Salukipojkens stygn i munnen skulle försvinna av sig självt...
Red_Chili
Idag kl 06:32
Svar: 1 143
Visningar: 67 533
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt När jag var liten hade mormor och morfar två siameser (kullsyskon, de fick hanen gratis för att han skulle aldrig bli utställningskatt...
athena_arabians
Idag kl 05:46
Svar: 551
Visningar: 28 918
Katt
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Jaa, jag höjde till högsta fasta självrisken för två år sedan och det hjälpte ju ett år i alla fall 🙂. Enligt Agria så skulle det inte...
Takire
Igår kl 23:43
Svar: 78
Visningar: 2 996
Hund