Snygga ridtröjor

Fiorano

Trådstartare
Jag är på jakt efter snygga ridtröjor i slimmad modell. Jag är en ganska typisk 36a men jag tycker att det är svårt att hitta tröjor som sitter åt! När man rider gillar jag att tröjan följer ens form-framförallt på träning. Saken är att jag har dessutom ett långt överliv så tröjan får inte heller vara för kort i modellen.

Min favorit just nu är förra årets Falsterbohoodie, nackdelen är att blixtlåset korvar sig lite så jag ser lite gravid ut:p. Men annars uppfyller den de flesta kraven:).
534633_3329327963923_1590181870_2562817_792504815_n.jpg

Liknande trådar

Dressyr Varför ha enkla krav på utrustningen när man kan vara komplicerad? ;) Jag trivs utmärkt i relativt mjuka dressyrstövlar, har tex...
Svar
13
· Visningar
4 530
Senast: fahrenheit
·
Övr. Hund Det är dags för mig att skaffa en ny liten kompis inom det närmsta året, mina tanter börjar bli just tanter och skolan är klar i maj...
Svar
14
· Visningar
1 422
Senast: Bebben
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus... 2
Svar
29
· Visningar
4 903
Senast: Mitra
·
  • Låst
Hästhantering Begreppet Horsemanship - God hästhållning/Gott hästmannaskap, grundar sig på de regler och lagar som styrs enligt Djurskyddslagen...
Svar
0
· Visningar
23 676
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring