Snygga menyer?

M

MaLu

Hur ska man göra en snygg meny på hemsidan. Om jag nu ska hoppa över ramarna som jag använde förut.

Har provat ett program som heter AllWebMenus för att göra en meny och det gick väl lagom bra... Menyn funkade inte när jag väl skulle lägga upp den. Har nu ett annat program som heter WebMenuBuilder men det har jag inte riktigt förstått mig på ännu.

Jag skulle hellst vilja ha menyer där man kan få andra alternativ att visas genom att hålla musen över eller klicka på de första alternativen. Någon som fattar vad jag menar? :smirk:

Hur ska jag göra? Inte allt för krångligt för jag är bara amatör som leker :)

malu
 
Tack, den länken var bra.

Håller på att försöka få i hop något nu men det funkar visst inte så bra. Laddade ner ett script från sidan och jag får in den menyn där men kan inte öppna config filen för att ändra menyn till min egen.

Det kanske är bäst att lära sig det på riktigt ändå... suck

Hur gör man egentligen snygga (drop down)menyer?? Måste man pilla med en massa filer som ska vara med och som man inte riktigt fattar vad de ska vara bra för. :crazy: :confused:

Min meny i en ram var lätt... :cry:

malu
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Finns det någon som kan hjälpa mig? Försöker lägga upp en meny gjort i AllWebMenus på min sida. Tänkte att jag skulle kunna lägga menyn...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: MaLu
·
C
IT & mobiler Vi ville egentligen inte ha några Excel-dokument på hemsidan, men nu verkar det bli så ändå... (Lång text nedan - för den som inte...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp