Snygga mamma kläder?

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Athina

Är det någon som kan tipsa mig om bra sidor där dem har mamma kläder? Har sökt lite på nätet, men jag hittar liksom inget bra...

Känner redan till www.4mom.se vilken är bra, men vill gärna veta flera. Är på jakt efter ett par riktigt snygga jeans nämligen...
Min kusin har ett par skit snygga Levis mamma jeans, men gissa vart hon köpt dem, jo i USA så klart...:mad:
 
Sv: Snygga mamma kläder?

Tack, jätte snällt... Här nere finns inga mamma kläder på HM, vi har alldeles för liten butik...:(
 
Sv: Snygga mamma kläder?

Kan tillägga att jag nog ändå tyckte att bigbelly var lite för dyrt. Däremot är growinlife bra - har t ex väldigt bra kvalitet på sina baskläder (tshirtarna kan jag fortfarande använda trots att jag gått ner allt).
 
Sv: Snygga mamma kläder?

Va bra!:)

Såg att growin life hade öppnat en butik i Linköping, bodde ju där förut och brukar åka dit och hälsa på syster, så det var ju bra. :banana:
 
Sv: Snygga mamma kläder?

Lindex hade fina jeans här hemma. Hittade ett par som jag fick mkt beröm för (även innan folk visste om bebben). Smarta, lågt skurna utan kängrupung, vilket gjorde dem bekväma både med liten mage och veckorna direkt efter förlossningen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Satt på jobbet i går natt, hade inte mycket för mig och surfade lite på mobilen. Var inne på fb och såg att en vän till mig delat en...
28 29 30
Svar
599
· Visningar
48 926
Senast: Oldie
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 559
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 239
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp