L

LinneaAntonsson

min lilla tisse finns inte mera. suck. igår när min mamma och pappa skulle åka hem backade dom på henne. *bölar* STACKARS min lilla tisse.suck. det är så tomt utan henne. hon va så himla speciell. honn fanns alltid vid sidan av mig, nu är det bara så tomt. saknar henne så. hon dog på direkten om det skulle vara till någon tröst. men jag vet inte om det är det.. fan då.. saknar henne så..
kommer jag kunna förlåta mamma och pappa?

Sv: *snyft*

Stackare :eek: Massa tröstekramar :cry::cry::cry:
Men det var ju en olyckshändelse, dina föräldrar är säkert jätteledsna också...

min lilla tisse finns inte mera. suck. igår när min mamma och pappa skulle åka hem backade dom på henne. *bölar* STACKARS min lilla tisse.suck. det är så tomt utan henne. hon va så himla speciell. honn fanns alltid vid sidan av mig, nu är det bara så tomt. saknar henne så. hon dog på direkten om det skulle vara till någon tröst. men jag vet inte om det är det.. fan då.. saknar henne så..
kommer jag kunna förlåta mamma och pappa?

Nej, fy vad hemskt! Men var inte för hård mot dina föräldrar. De mår nog tillräckligt dåligt ändå.

pappa gillar inte djur. men mamma gör det..
nån som vet hur man får in en bild jag har i datorn så kan ni se min sötis.. suck.. stackarn..

pappa gillar inte djur. men mamma gör det..
nån som vet hur man får in en bild jag har i datorn så kan ni se min sötis.. suck.. stackarn..

Okej, men han ville nog inte köra på kattstackarn ändå - hoppas jag! Men som sagt var, hemskt hemskt ledsen.

mmh vet.. d va grannen som kom in å sa att han såg henne. han trodde att d va en gren som låg under bilen för d va så mörkt. men sen hade han å hans tjej sett att d va min sötis!

Jag tycker hemskt synd om dej, jag tror jag kan ana hur förtvivlad du känner dej just nu. Din pappa är nog också ledsen över att se dej så tröstlös, för även om det skulle vara så att han inte hade några starkare känslor för din katt så har han det säkert för dej. Ibland kan det hjälpa att begrava katten på ett ställe dit man kan gå när man är ledsen o komma ihåg den i lugn o ro. Många tröstkramar till dej!

tack vad snälla ni är :)
tack'se om jag får in en bild här nu då..

15807455.jpg

hon har varit hos mig i två månader å jag trodde inte att jag redan blivit så kär i henne. men hon la sig alltid på min rygg när jag låg i soffan. hon kom å la sig i sägen när jag skulle sova. hon komm alltid till yttedörren när jag kom hem. hon va mä å tittade på allt vi gjorde.
hon va 9n veckor när vi h'mtade henne å hon växte så det knakade. det syntes för varje dag vad hon växt under natten. min lilla kisse. anledningen till att vi skaffade henne var att min häst avlivades i våras. så är hästlös å det tog på mig hårt. hittade en foderhäst, eftersom att jag inte kan köpa nån ny. men den blev dålig och eftersamtal med ägaren åkte hon hem igen. det tog ännu mera på mig och jag fick min lilla kisse. För någon vecka sedan nu va jag med i en krock knuffades ut bakifrån i min lilla bil mitt i en korsning och jag trodde att jag skulle bli mos då det kon bil från höger och lastbil från vänster (jag hade väjningsplikt). Och nu händer detta.. jag orkar inte mera!

15808319.jpg
[/url][/IMG]

15808008.jpg
[/url][/IMG]

pratade med min mamma igårkväll.. och hon hade inte kunnat sova på hela natten. Kände att när jag ringde dagen innan hade jag nog varit förhård mot henne. Hon hade bara legat och vridit och vänt på sig och mått jätte dåligt.

Vi får se om jag skaffar en ny katt eller inte. innan jag fundera mer på det ska vi renovera färdigt tycker jag. SÅ får vi se hur det känns sen. Tack igen alla snälla!

usch, det låter som du har det extra jobbigt o otur just nu (gillar inte riktigt det ordet men vet inte vad annars man kan kalla det här som hänt dej!) Det var en väldigt söt liten katt! Kanske att det är bra att ta tag i något helt annat ett tag som du föreslår för att få det tråkiga lite på distans innan du skaffar nya djur. Kram!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 284
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Okej, i fredags spydde min lilla kisse på 6månader, och likaså på lördag. Jag tog bort all mat, och han var ganska hängig. På lördag...
Svar
6
· Visningar
7 865
Senast: hallonsaft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama