Sv: Snöstyltor med sulor..
Ja de som är på bilden är ju inte original, de är totalt värdelösa och kan to m få motsatt effekt.
SUlorna med en utbuktning, som brukar kallas buffersulor här i alla fall (Aubiose har dem, och skickar snällt med post om man ringer dem) fungerade inte alls på mina. Utbuktningen vänder sig inåt och det blev pannkaka av det.
Jag har ringskor fram på min sulade. Ringskon blir som en gjutform för styltor och det blir vidrigt.
Jag har även provat pro-pad - de var SUVERÄNA. Förutom att min har för små fossingar och fick tryck i tådelen av sulan av 'skarven'. Kan lägga ut bild om någon vill. Men pro pad var i övrigt rent magiska mot klampar, INGET fastnade - allt kastades ur omedelbart.
Så förra året provade jag såhär. Fungerade hur bra som helst! Vi kör en repris i år.Det som sitter på på bilden är ponny huf grips, i år kör vi med vanliga huf grips. Men köp originalet, inte de hård, stela och värdelösa kopiorna.
Ja de som är på bilden är ju inte original, de är totalt värdelösa och kan to m få motsatt effekt.