Snöig promenad

T

Tovie

Till min hunds stora glädje så har vi ju en massa snö tom i Skåne nu.
Så passade på att fota lite idag när vi var ute på promenad, filmade även lite, men dom har jag inte lagt upp än.. tar så himla lång tid om man ska redigera och så också.. :/

Men håll till godo med några bilder iaf :)

http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id59343_page0.html

Sv: Snöig promenad

Vad fin han var! Var ute för nån vecka sen och knäppte lite kort i snön jag med och man ser verkligen på korten hur kul hon har! Stina tycker nog att det ska vara snö jämt!

Sv: Snöig promenad

Ja Milton älskar verkligen snön också, kommer ihåg för något år sen då nästan all snö hade försvunnit förutom en liten driva på gräsmattan.. då sprang han fram o tillbaka i den och busade.. ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 334
Senast: Pilot
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 904
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 417
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 320
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30