B
**BORTTAGEN**
När vi kom ut ur porten så tvärnitade valpen.
-"Vad faan är det här för något?!"
(Drar lite i kopplet och ropar)
-"Är du helt dum eller?! Tror du jag tänker gå i DET DÄR?!"
(Kom nu gumman det är inte farligt..
Det börjar blåsa och snön faller på oss nu)
-"GAAAAAAAAH, mamma hjälp mig!! Hjälp mig nuuuuuuu!! Det är något som försöker äta upp mig!! Jag lovar, det är MONSTER!"
(Halvt släpar ut henne till snön så hon får gå i den)
-"Isch, mina tassar blir blöta ju! Ta upp mig NU mamma! "
(Matte går vidare)
-"Hmm, visst tassarna blir blöta men.. *slickar på snön* Fan det här var ju gott! Weeeei, det har kommit snöööö!! Nu ska här rullas och lekas! Kom igen nu mamma, spring med mig då!!"
Spökålder kommer med stormsteg nu har jag märkt. Helt plötsligt är allt och alla elaka mördare som är ute efter just henne.. Om man inte aktar sig och skriiiiiker medans man springer förbi soptunnan så KAN den faktiskt äta upp en! Det kan min valp intyga till 110%
-"Vad faan är det här för något?!"
(Drar lite i kopplet och ropar)
-"Är du helt dum eller?! Tror du jag tänker gå i DET DÄR?!"
(Kom nu gumman det är inte farligt..
Det börjar blåsa och snön faller på oss nu)
-"GAAAAAAAAH, mamma hjälp mig!! Hjälp mig nuuuuuuu!! Det är något som försöker äta upp mig!! Jag lovar, det är MONSTER!"
(Halvt släpar ut henne till snön så hon får gå i den)
-"Isch, mina tassar blir blöta ju! Ta upp mig NU mamma! "
(Matte går vidare)
-"Hmm, visst tassarna blir blöta men.. *slickar på snön* Fan det här var ju gott! Weeeei, det har kommit snöööö!! Nu ska här rullas och lekas! Kom igen nu mamma, spring med mig då!!"
Spökålder kommer med stormsteg nu har jag märkt. Helt plötsligt är allt och alla elaka mördare som är ute efter just henne.. Om man inte aktar sig och skriiiiiker medans man springer förbi soptunnan så KAN den faktiskt äta upp en! Det kan min valp intyga till 110%