Popcorn

Trådstartare
Jag rider alltid barbacka med undantag när jag ska på långritt. Jag har märkt att jag sitter snett när jag rider barbacka. Har sett på kort som andra har tagit.
Fattar inte hur jag kan sitta kvar egentligen när jag både travar, töltar o galopperar! Sitter som gjuten på hästryggen!

När jag rider i sadlen brukar jag säga till den som rider bakom mej att rätta mej om vilket håll jag lutar på. Har hemma en equterapeut med jämna mellanrum eftersom jag är rädd för snedbelastning av min häst. Men allt är ok. Fattar bara inte detta med snedheten hos mej.

Går själv hos kiropraktor och massör med jämna mellanrum och dom har kollat om mina ben är lika långa vilket dom är. Har inget annat fel med bäckenet heller.

Så, vad ska jag göra? Någon som vet?
 

Liknande trådar

Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 669
Hästvård förväntar jag mej för mycket av min häst? tyskt varmblood, 9 år, har osteo i bakbenen och SI. Jag har lagt runt 60 000 kr på olika...
Svar
15
· Visningar
2 094
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag var hos en kiropraktor då jag fick ett rejält ryggskott som kändes att någon stack mig i ryggen med en kniv, så fort jag rörde mig...
Svar
8
· Visningar
713
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 895
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp