snart skallig

Glamoroza ox

Trådstartare
:crazy:
Börjar banne mig snart tro att jag blir det.
Fäller som en tok.
Det hjälper ju inte att Jonas tycker det är helfestligt att dra sin mamma i håret :eek: Gör skitont (är grymt håröm)

Vet att man fäller en del när man fött barn, men det var väl inte tvunget att sammanfalla med fällningen av vinterpälsen :angel:

Är hårstrån överallt.. I sambons skägg, i Jonas mun, i maten även om jag inte har varit inblandad i matlagningen jämt:smirk:

*gnäll, gnäll, gnäll*:angel:
 
Sv: snart skallig

Äter du mini-piller?

Läste på ett annat forum att det var någon tjej som börja tappa håret när hon börja med cerazette.
 
Sv: snart skallig

Jag tappar osså MASSOR av hår, har visserligen gjort det hela livet men nu är det exremt. Det är hår överallt, utom där det ska vara, dvs på huvudet. :crazy: Det verkar ju dock inte bli tunnare, men det är ändå inge roligt.
 
Sv: snart skallig

Har inte heller märkt ännu att det är så mycket tunnare, men det är ju tråkigt att det faller av så mycket.

Förhoppningsvis så kommer det inte att bli allt för tunnt heller:crazy:
 
Sv: snart skallig

Jag tappade hälften av mitt hår efter Sebastians födelse.. Och hälften av håret är MYCKET, så det syntes (syns) :(

Hade låångt lockigt hår innan, och rätt tunt naturligt. Fick klippa av 2 dm av håret sen, för att det som växer ut ska få en chans att hinna ikapp lite fortare. Nu har det nya håret växt så långt så att det är precis vid örsnibbarna i längd ungefär, och har nog en 2 dm till att växa.. Sen ska allt få växa ut ihop igen, till sin vanliga längd.
Men FY så tråkigt det har varit, och fortfarande är. Inga frisyrer funkar längre, utan jag har haft håret uppsatt i samma knut i 1½ år nu.. Att ha det utsläppt är ingen idé, det ser bara hemskt ut.
 
Sv: snart skallig

Jag blev också mer eller mindre skallig under den tid jag ammade. Håret rasade i stora tussar och halva duschen var ju full....blääääääää. Fick helt sonika klippa av det håret och när jag väl slutat amma kom det tillbaka. Det långa hår jag skulle spara till får jag nog vänta på för nummer två kommer om 1,5 mån och det blir väl samma visa igen misstänker jag...:crazy:
 
Sv: snart skallig

Man kanske skulle samla ihop allt håret och göra en peruk av det!;)
Känns som om det snart skall behövas :crazy:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp