snart så ..

L

lul

är det dags för första tävlingen för min pålle ( o bara andra för min del ..) närmare sagt i helgen! det skall till att putsas sele inatt efter jobbet o vagnen står i stallet o blänker. o bada ponny blir på fredagkväll.
han är en femårig shettishingst så det känns bra att första tävligen är på hemmaplan och utan maraton, blir lagom för honom och han får komma hem och sova i sin egen "säng" på lördagen. men håll gärna en liten tumme för oss (börjar bli nervös) :crazy:
har ni andra startat säsongen ännu!? hur går det för er?

Jag skulle ha tävlat en liten klubbtävling med dom båda shettisstona men det blev inget. Det dröjer väl ca en månad innan det blir tävlingspremiär för detta året. :) Lycka till!

Gick det bra? :)

(Jag läste om tävlingen i VK... Men inte så noga, kanske.)

jo jag är såå nöjd med min skrutt :) vi blev delade andra plats i dressyren o i precisionen rev vi en boll (jag skulle vara smart o ta en kortare väg, men då ska man ju hinna räta upp hästen oxå :angel:) o totalt blev vi 5:a just utanför placering .. men nä jag är skitnöjd med vår debut :bump: :rofl: han är en liten pärla min gosse!

Vad kul! Grattis! :bow:

Bra en nyfiken fråga... Du råkar inte jobba på Eco?

haha joo du måste vara weines syster som har en häst somn heter som min :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 056
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Ok. Det här tar emot något otroligt att skriva men jag vet varken ut eller in längre. Börjar känna mig smått desperat. Jag funderar...
Svar
9
· Visningar
1 318
Senast: MiniLi
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 451
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama