Snart kommer de...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare soso
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 640
S

soso

... kattungarna! Ska ta två från mamma o pappas katthona.
Har haft katter förrut, men då har jag bott i hus,
nu bor vi i en lägenhet på 86 kvm på tredje våningen.
Planen var att vi skulle ta ut dem, "rasta" dem utomhus, låta de få lite miljöombyte. Någon som brukar göra så med sina katter, ta ut dem i naturen? Hur började ni vänja dem med att gå ut? Måste ju till att börja med bära ner dem för massa trappor...

mvh
/S.

Sv: Snart kommer de...

Jag har haft katt i lägenhet då gick de på låda men när jag åkte till mina föräldrar få fick de vara ute och de lärde sig att hitta där.Det var aldrig några problem med de olika bostäderna ,

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 875
Senast: Lisen82
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 562
Övr. Katt Hej! Tänkte höra om ni har några bra tips på hur man vänjer ett gäng fega katter vid hund. Vi har i dagsläget tre katter i åldrarna 2-8...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: vallhund
·
Katthälsa Jag kan inte sluta fundera över vad min mammas katt dog av och det slog mig att någon här kanske har lite förslag? Två veterinärer gick...
Svar
15
· Visningar
4 349
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka