totinonna

Trådstartare
Hej! Jag vet väldigt lite om denna hingst men blivit mkt förtjust i hans utseende på videon på Tullstorps hemsida. Jag undrar om det är någon här inne på Buke som vet något om hans temperament? Har han några avkommor sedan tidigare? Hurdant temperament har dom?
 
Sv: Snap Shot

Jag kommer att betäcka med Snapshot.
Av den info jag hittat i Tyskland har han inga avkommor därifrån men det kanske någon annan vet? De verkar ha satsat mer på tävlingar med honom...
Av de som såg honom på visningen har jag enbart hört positivt om tempramentet.
 
Sv: Snap Shot

Vet om att denna tråden är gammal, men vill ändå ge ett svar.

Snap Shot har inga avkommor sedan tidigare. Mycket kanske eftersom Pferd24 satsar mycket på tävling. Han själv fick 10 p på temperament samt ridbarhet på Deutschen Reiterlichen Vereinigung 2010. Jag har själv träffat Snap Shot, han är väldigt cool vid hantering och bryr sig inte om de andra hästarna.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Redfox
·
Avel Hej! jag behöver tips från er med mer erfarenhet. Jag har några ston på besök till min hingst, varav ett av dem aldrig varit betäckt...
Svar
9
· Visningar
1 395
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 006
Senast: LiviaFilippa
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 710
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp