snälla snälla hjälp!!!!

Annie3

Trådstartare
Jag skulle vilja ha en anna scarpati huva men mitt sto har ganska så långa öron :angel: Tex scapa str full är för små, visst det går att klämma på men den sittar inte bra och så måste det vara obekvämt med för små. Så hur är de i storlekarna, kan ni jämföra med ett annat märke eller kanske t o m mäta längden på huvans öron, snälla!!! Måste beställa så kan inte kolla själv. vill ha en sån supersnygg huva !!! :love::love:

Hon tackar på förhand :D

vackra-006_69482826.jpg

Sv: snälla snälla hjälp!!!!

Kan du inte ringa eller maila till försäljarna och fråga hur långa öronen är på luvan du vill ha? :)

Ja det är klart, tänkte jag inte på :)

men det kanske finns någon där ute som kanske känner för att berätta måttet :D

Jo det är sant :) Men det kanske kan vara bra att fråga säljaren iaf så vet du mer säkert om den kan passa din häst.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 650
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på... 2
Svar
22
· Visningar
4 764
Senast: Luff
·
Hästhantering Jag har ett "litet" problem. Eller kanske snarare, Herr Häst har ett "litet" problem. Han är livrädd för vildsvin, och allt som har med... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 658
Senast: Ginne
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka