Snälla säg att det är normalt...

emma74

Trådstartare
...jättenormalt, ja superdupernormalt att få rejält ont i brösten några dagar innan man förväntar sig mensen... :crazy: jag testade negativt hos BM i torsdags (var där och pratade p-metoder och har tid för att sätta in en hormonspiral i nästa vecka)... men igår gjorde det jätteont när jag tog av mig BHn och när lillskrutt kramades lite oförsiktigt och samma idag och jag blir lite nojjig - jag menar jag vill jättegärna ha fler barn, men inte just nu (och ja det är jätteslarvigt att göra som jag och pojkvännen gjort - jag vet :o)
så snälla, snälla, snäääääälla - säg att det är normalt (och annars - hur tidigt känner man av brösten?)

Sv: Snälla säg att det är normalt...

Jag är JÄTTEÖM i brösten 1 vecka innan mens.
Att ta av sig bh´n är en riktigt pina faktiskt så det är normalt. :)

Alltså, så har jag det varje månad ca en vecka innan mens. Det är rena tortyren. Så det är normalt. :) Jag har inte varit gravid på 7 år så...

Ja det är normalt. Vissa månader märker jag ingenting och andra känns de som att de ska explodera...

Det är fullt normalt. Själv har jag i princip bara 1-1½ vecka per månad då tuttarna inte gör ont. Börjar vid ägglossningen och håller i sig ett par dagar in i mensen. Men men, man vänjer sig efter ett tag.

Det är skitnormalt. Bara att ha kläder på sig kan ibland göra ont veckan innan mens.

Jag har jätteont i brösten. Därför håller jag aldrig reda på min mens eftersom att jag alltid vet när den ska komma pga ömmande bröst.

Men den gången de gjorde RIKTIGT ont var jag gravid :angel:

Men som yngre fick jag sova med BH för att det gjorde så ont. Du har ju fått barn och det kan säkert gå lite hormoner i kroppen fortfarande...

Hejsan !

Som dom övriga har sagt så är det JÄTTE normalt ;)

Tänk alla olika graviditetsymtom utom illamående, ont i brösten, svullen om magen, humörsvängningar, multiplicera det med typ 1000 så har du hur jag mår när jag har PMS, ibland mår jag illa oxå :crazy: De har dock tagit mig några år att förstå att det är PMS och inte att jag är skengravid varje månad :rofl:

Tänk alla olika graviditetsymtom utom illamående, ont i brösten, svullen om magen, humörsvängningar, multiplicera det med typ 1000 så har du hur jag mår när jag har PMS, ibland mår jag illa oxå :crazy: De har dock tagit mig några år att förstå att det är PMS och inte att jag är skengravid varje månad :rofl:

Jodå - jag har haft det precis likadant i måååååånga år... jag har frågat jättemånga läkare om man kan göra något åt yrseln och illamåendet och alla har tyckt att jag är jättekonstig :D, men just ont i brösten har jag bara haft när jag varit gravid tidigare... men jag byter gärna PMSillamåendet och mensvärken (som har minskat på senare år) mot ont i brösten istället...:angel:

Jodå fast sååå ont så jag inte kunde röra vid dem då var jag gravid, men innan mens går jag från ja förr innan barn stor c tilll stor d och nu från liten d till stor d så det har blivit bättre men ont gör det aj aj aj

Jag får alltid jätteömma tissar ett par dagar innan, har alltid fått. Så det är helt normalt :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka