Snälla Läs & Hjälp mig!! :''''(

M

MISTY

Hej allihopa!

Jag behöver verkligen hjälp med dehär problemet;

Jag har ett sto på 165.

Menes ben "knäcker" när hon går efter att man har skrittat 5 min så "knäcker" dem inte, men om man stannar i sa 5 sek, så börjar det igen, tills man har skrittat yttligare 5 min.

Varför?

Hon är ganska stel, jag har provat med lite "stretching" efter ridpassen, han är stel, och när jag håller en godisbit nere vid framhovarna så har hon jätte svårt att de den, och det Knakar i BOGEN!:cry:

Jag börjar bli riktigt Rädd!!

SNÄLLA, kan ni hjälpa mig!?, vad är fel? vad ska jag göra!?

:cry:

Med vänlig hälsning, MISTY

Sv: Snälla Läs & Hjälp mig!! :''''(

Kontakta veterinär, när hästen sedan är genomgången av veterinär så ta kontakt med skicklig ET.

Jag hoppas att du kontaktat veterinär. Det brukar jag göra när jag blir "riktigt rädd".. Många gånger sparar man både tid och pengar genom att kontakta veterinär i tid.

Du bokar tid för en utredning på närmsta klinik, de kommer därefter att föreslå åtgärd (t ex behandling eller ET)

Liknande trådar

Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 287
Ridning Hej! Jag är en tjej på 15 år som har älskat höstar hela sitt liv. Jag har en äldre syster som nu har flyttat hemifrån så jag får ta hand...
Svar
14
· Visningar
2 114
Senast: Buck
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 342
C
Hästmänniskan För ca. 3-4 veckor sedan var jag med om den allvarligaste ridolycka jag varit med om hittills. Jag jobbar som hästskötare och...
Svar
17
· Visningar
5 638
Senast: Seabisquit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka