Snälla, hjälp!

AraSlei

Trådstartare
Obs, stora bilder!
Vår hund har fått en kraftig störning i sitt normala beteende.. Är det någon som har varit med om något liknande? :confused:
Han kan hålla på såhär hur länge som helst.. Finns det någon medicin mot denna studsande kreation, eller kommer vi helt enkelt få stå ut med att han vägrar komma in innan han studsat åtminstone 5 minuter?

IMGP0407.jpg

IMGP0400.jpg

I övrigt är det en relativt normal hund, som älskar att lufta öronen när det blåser..

IMGP0377.jpg

hehe:D:D

Sv: Snälla, hjälp!

Vilka härliga bilder. han ser verkligen ut att ha skitkul :D

Fast vad han fått för sjukdom vet inte, en sån här kanske :bump:

Han kan ha tittat för mycket på Animal Planet, och förbereder sig inför kängurujakten..

Annars är det nog :bump: han har fått :D

Han tycker verkligen det är skitroligt, och han vägrar blankt att gå in i huset utan att ha fått studsa lite.. :D

:rofl::rofl:
Roliga bilder :D
Min springer bara runt och skäller sådär störande :p Förresten så hoppade han upp till barnen några ggr i fjol :crazy:

Jag kanske också behöver hjälp ju...

ojoj:eek:det har gått en vild diskussion på Förälder om alla skador på studsmattor...:angel:

Man kan bryta både nacke och ben och ja vet inte allt...

Se bara till att han hoppar själv,så han inte krockar med någon och får hjärnskakning osv..:crazy:

Och man får absolut inte lämna dom obevakade på studsmattor,för det står så i informationsbladet som medföljer studsmattan...

Och där hans sitter i blåsten,det är ju för att svetten ska torka,det är jobbigt att hoppa!

(hoppas du tar detta inlägget som skoj)

jo, även jag har funderat på skaderisken..

Kanske att man kan iklä honom säkerhetsväst och hjälm?
Jag har nog någon Jofa-hjälm som ligger här och skräpar..

:D

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 681
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 378
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 509
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
8 852
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka