Snälla -Hjälp önskas!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Terran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 746
T

Terran

Alla ni som har erfarenheter/hört positivt/negativt om OS millenie täcket- snälla tipsa mig. Jag har många hästar o törs inte köpa föränn jag hört mig för! TACK på förhand!!!!

har hört positivt nån plats på buke faktisk om det täcket.kommer dock inte ihåg vilken tråd jag läste det i. :confused:

Det är kanon!!
Min kompis har två stycken och hon har haft det x antal år! :)
Jag skulle gärna ha ett sådant, men de ska ju sluta sälja just den modellen och de var slut i min hästs storlek (145).. :(

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 196
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 407
Senast: Kajsalisa
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: malumbub
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 187
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka