Snälla -Hjälp önskas!

T

Terran

Alla ni som har erfarenheter/hört positivt/negativt om OS millenie täcket- snälla tipsa mig. Jag har många hästar o törs inte köpa föränn jag hört mig för! TACK på förhand!!!!

har hört positivt nån plats på buke faktisk om det täcket.kommer dock inte ihåg vilken tråd jag läste det i. :confused:

Det är kanon!!
Min kompis har två stycken och hon har haft det x antal år! :)
Jag skulle gärna ha ett sådant, men de ska ju sluta sälja just den modellen och de var slut i min hästs storlek (145).. :(

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: malumbub
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 433
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 752
Senast: Lavinia
·
Utrustning Hej Alla duktiga, kloka och snälla hästmänniskor som finns här på forumet! Nu vill jag ha råd av någon som provat bägge hacken på samma...
Svar
1
· Visningar
1 075

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka