Snälla hjälp mig innan jag blir tokig!!!

Casper

Trådstartare
Hej!

Ja vet, ja e ingen data människa men lite brukar jag kunna klura ut själv men detta fattar jag verkligen inte.. häromdagen satt jag vid datan o det va inga problem, men sen satt min sambo här och efter det vet i fan va som hänt!:mad:
Så fort jag ska bläddra mig frampå nätet,alltså hela tiden! så dyker det upp ett fönster där det står

"windows internet explorer"
och en MASSA lustiga siffror,bokstäver osv och sen längst ner står det kontrollera att adressen är korrekt osv..

Men om jag trycker bort det på kryssrutan kommer det tillbaka igen när jag klickar mig vidare..

Vad har hänt?? Jag blir galen!!! Och hur åtgärdar jag detta?

Sv: Snälla hjälp mig innan jag blir tokig!!!

Kanske någon kan hjälpa dig om du beskriver felet lite bättre.

Prova t.ex. att söka på någon sökmotor på den texten som kommer upp i rutan :idea:

Skulle underlätta om du skrev ner det faktiska felmeddelandet.

ja du, det står så här plus ca 8 rader till lika dant...

"det gick inte att hitta
http//clickmirarsearch.com/v70match.cgi?key1=0&key2=8matchesTIKNET=01425424402828288nf=1 osv osv..
Kontrollera att du angett rätt sökväg"

trycker jag bort krusset så kan jag fortsätta som vanligt men jag får ju göra det hela tiden =drygt och jävligt irriterande..

det där mirartools som lagt in sig på datan vill jag oxå ha bort.. känns som att det är ett typ av virus men datan har ju tagit bort allt står det.?

de här nog ihop.
du behöver någon form av program som städar din burk.
pestpatrol kanske kan vara till hjälp lite i början.
http://www.pestpatrol.com/

är det gratis? jag har norton i vanliga fall.. ja e inte så duktig på engelska o vill bara pröva detta gratis en gång i så fall fungerar det?:o

kan inte engelska överdrivet bra..:smirk: jag tittade på länken o prövade lite men sen skulle det kosta så jag hoppade över det

adawere är gratis, (det finns även betalversioner) gratis varianten funkar aldeles utmärkt för att avlusa med

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka