Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är så sjukt bebissugen! Katternas uppfödare planerar kull på Disas mamma och syster, och Saurons syster. Sjukt taskigt!Jag kan ju nästan motivera en kattunge nu också, när Sixten har sitt DSM och jag behöööver en ny utställningsstjärna
![]()
Din lilla rosettplockare!![]()
![]()
Här sitter man själv och fortfarande njuter av mitt första BIS, och du har lyxproblem med att du har för mångaÄr så sjukt bebissugen! Katternas uppfödare planerar kull på Disas mamma och syster, och Saurons syster. Sjukt taskigt!Jag kan ju nästan motivera en kattunge nu också, när Sixten har sitt DSM och jag behöööver en ny utställningsstjärna
![]()
Sorry not sorryHär sitter man själv och fortfarande njuter av mitt första BIS, och du har lyxproblem med att du har för många.
Fast du får ju mer valuta för pengarnaSorry not sorryMen det går knappt att jämföra, ditt bis är ju en helt otrolig prestation på ett annat sätt
![]()
Fast du får ju mer valuta för pengarna. Man kanske skulle skaffa en snygg huskatt...
![]()
Den där vattenflaskan lät ju inte helt felOm du vill kan jag skicka ner sixtens priser från helgen till dig, bl.a. ett anteckningsblock, en frisbee, en 30x50 cm handduk från Ikea(en(1) från ett 2-pack!
) och en Monster High-matlåda med tillhörande vattenflaska
när man sätter ihop dom bildar dom en fancy handväska!
![]()
Gissa om den ska med till jobbet efter semesternDen där vattenflaskan lät ju inte helt fel.
Lina var utekatt igår![]()
Vi hade dörren öppen en stund åt hunden medans vi åt middag och då gav vi Lina lunch samtidigt så vi trodde hon skulle äta den i godan ro som hon brukar göra.
Sen åkte vi till stan i 3 timmar och handlade lite och när vi kommer hem och svänger in på uppfarten säger min man att katten som sitter å jamar i grannens trädgård är kusligt lik Lina.
Kastade mig ur bilen å gick fram. Då var det hon, å hon satt på fel sida staketet (gunnebostaket där) å jamade å kom inte hem igen![]()
![]()
Jag ropade på henne å hon kom springandes och kastade sig i mina armar och upp på axlarna och resten av kvällen spenderades liggandes i vårat sovrum i tryggt förvar efter hon käkat sin lunch
Utekatt var inte så roligt att vara
Men hon vet ju var hon bor![]()
heart
Gissa vem jag har i knät för typ första gången någonsin? Herr M har plötsligt bestämt sig för att det visst är mysigt![]()
Plötsligt händer det![]()
Aaagh, är hos familjen för midsommarfirande, vi satt och åt middag och Nikita fick gå lite ut och in, plötsligt hör jag två små systersöner som skriker från vardagsrummet att Nikita har en mus i munnen!!! Jag nästan dog, rasprinsessan som vägrar äta rått kött och inte är intresserad av att leka, hade jättekul med en näbbmusungesom dessutom levde trots att stackaren var halvdöd. Jag grabbade tag Nikita och slängde in henne i badrummet. Och nej, jag är inte en fegis, men jo, jag hojtade på min bror som fick döda ungen
Jag klarar att ta bort döda halvhuggna möss och sorkar men inte att döda dem.
I badrummet åt tydligen Nikita upp några spindlar!! Vad har hänt med min kräsna lilla dam?![]()