Snacksidan

lisa412

Trådstartare
Flytta tillbaka snacksidan! Den används aldrig där den ligger nu. Det är mycket bättre om den ligger synlig som den gjorde förut, då kan man kolla runt på olika trådar och samtidigt ha koll på vad som sägs på snacksidan.

:idea:

Sv: Snacksidan

Jag håller med! Det är jättetrist att den dött som den gjort nu när den inte ligger högst upp på U, ÄU och S.

Du klickar ju bara på pilen i ena hörnet, så syns den inte? Precis som du kan göra med panelerna överst nu också?

Neej, jag tycker det är skönt att slippa den. Tyckte den störde och det var ju ändå mest trams som skrevs :D

Gunnar svarade på frågan i den förra tråden om snack.

Rent generellt är det kanske ett hundratal användare som chattar, jag tror inte jag tagit i i underkant nu. Den senaste månaden har lite drygt 435000 personer besökt Bukefalos. Om övriga sidor på Bukefalos fungerar långsamt pga chatten kan du kanske förstå vad jag kommer prioritera.

lite kl

Håller med om at det är trist att sidan dött lite.:( Men är dte bara jag som är blind eller har den försvunnit helt? kan inte hitta var den är:(

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 577
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama