Snacksidan, leksidan

mimmipigg

Trådstartare
Jag tillhör pensionärerna här på buke och finns oftast att finna på senior men jag saknar alla småfräcka nonsenstrådar.
Varför måste de vara i ett åldersgemensamt fack?
Går det inte att separera U, ÄU och S?
Seniorinläggen försvinner i alla dessa vampyrtrådar, klocktrådar osv.
Mycket av det roliga har ju försvunnit från S och åtminstone jag orkar inte sitta och scrolla i evinnerlighet för att finna en s-tråd.

Sv: Snacksidan, leksidan

Kan man inte skriva i de andra trådarna då?

Fast jag är inte inne där alls sedan tramset försvann förståss...

Jag har slutat gå in där - vuxetskojet drunknade.
Men vi vuxna får väl inte tramsa på Buke - så jag tramsar på jobbet istället.

Jag håller med. Seniortrådarna har inte en chans. Meningslöst att ens flytta seniortrådar dit, lika bra att ta bort dem direkt liksom.

Jag har oxå slutat gå in där helt. Orkar inte sitta o leta 5 sidor bakåt för att hitta den tråden jag skrev i innan jag gick o la mig dagen innan. Så jag gav upp.

KL

Men så svårt borde det väl ändå inte vara att hitta "vuxen-trådar" under Lek & tjatter. Just nu finns det totalt 60 trådar att leta bland. Det är hos mig tre sidor att skumma igenom. Troligen behöver man inte titta på den sista.

Många användare på exempelvis Senior hade tidigare en hel del problem med att hitta sina trådar också, eftersom det fanns "så många" "lek&tjatter"-trådar där. Detta var alltså innan det fanns något speciellt lekforum. Troligen var det svårare att hitta lek-trådarna också, på den tiden.

Alla kan aldrig bli helt nöjda. Jag tycker nog det upplägg som finns idag är en hyffsad kompromiss.

Prova gärna nya Snacksidan också, den fungerar numera så att man kan läsa tillbaka ett dygn, om man skulle vara intresserad.

Jag håller med dig. Men: den senior som skapar en tråd på Lek&Tjatter skulle ju kunna märka rubriken med SENIOR: kul youtubeklipp t ex.

De flesta trådar verkar dock inte skapas där, många verkar fortfarande skapa dem på Senior vilket iofs är lite nonchalant. Men då kanske moderator, i samband med flytten, kan redigera rubriken och märka med SENIOR: kul youtubeklipp på motsvarande vis.

Visst, lite extrajobb för moderator men en liten kompensation för de som tycker lek&tjatter är svårhanterat.

Jo jag vet men jag menade inte tramstråden utan vuxetsköj.
jag känner mig uråldrig när jag tittar in på Lektrådarna - och mår ibland lite dåligt över deras skämt.

Instämmer med Gunnar pröva gärna NYA snacksidan det vill säga chaten.
Den har som sagt nu mer funktion så att man kan läsa bakåt.
Ni som inte testat testa tycker jag.
Själv är jag ingen flitig forumanvändare även om det har blivit lite mer nu.
Men jag brukar kolla lek och tjatter ibland och läsa en del på senior.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 131
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar