chio

Trådstartare
Jag sitter här (på kvällen) med en skål jordnötsringar och ett glas grape tonic och då kommer den självklara frågan.
Vad har ni som favoritgodis/snacks/ha nånting att tugga på på kvällskvisten?

:-D

Jordnötsringar är grymt gott, men jag brukar välja något som jag tycker känns lite nyttigare, salta pinnar, eller möjligen popcorn gjorda med ytterst lite olja och kryddade med lite Italiensk salladskrydda.
Dricka är mindre viktigt men inget för sött, grape tonic är gott men det dricker jag bara när det bjudning. Hemma själva blir det vatten eller rött vin.

Mörk choklad, frozen yougurt, lufttorkad skinka, brieost, wild chips, ölkorv, cashewnötter, knäckemacka med hommus, oliver, vindruvor. Öh jag kan fortsätta hur länge som helst :D

Till detta dricker jag te eller folköl.

Liknande trådar

Mat Jag vill komma ifrån chips och godis på kvällarna, men ändå ha något gott snacks att tugga på framför en bra serie eller film. Vad äter...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 426
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 369
Senast: Dopy
·
Övr. Djur En äldre släkting till familjen har en kakadua, som är nånstans mellan 40-50 år. (jag är osäker, men eventuellt är den vildfångad som...
Svar
15
· Visningar
2 233
Senast: pillerill
·
Tjatter ...är klart bara för en själv. ett av mina favoritcitat. Gick och filosoferade för mig själv och kom att tänka på alla aha-upplevelser...
Svar
2
· Visningar
542
Senast: sassiball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama