Snabb hjälp!

pepp

Trådstartare
Befinner mig just nu i Spanien och imorgon ska vi åka till marbella för lite shopping.

Jag har fått för mig att topshop finns där, men hittar ingen vettig adress eller liknande.

Nån som varit där nyss och vet? :D

Enligt Topshops hemsida finns de i Bergera, Madrid och Malaga här i Spanien.

Pojkvän lyckades till slut luska ut att det fanns i ett stort köpcentrum i Marbella :)

Pojkvän lyckades till slut luska ut att det fanns i ett stort köpcentrum i Marbella :)

Är det La Cañada ni ska till? :)
Har för mig att Top Shop finns i Fuengirola också...? Vet iaf att jag köpt en jacka på Top Shop i Spanien en gång. Men minns inte om det var i Fuengirola eller Marbella... :p

Är det La Cañada ni ska till? :)
Har för mig att Top Shop finns i Fuengirola också...? Vet iaf att jag köpt en jacka på Top Shop i Spanien en gång. Men minns inte om det var i Fuengirola eller Marbella... :p

Jo, precis den är det :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Tror jag har hamnat på magkatarr. Det bränner i magen och magen är lite...tokig. Ska på resa imorgon och skulle givetvis vilja må bättre...
Svar
19
· Visningar
941
Senast: clusia
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 630
Senast: Sel
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 075
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
671
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama