matildadahlgren

Trådstartare
Jag håller på och ska skaffa mig ett sminkbord, men har fortfarande inte kommit fram till hur jag vill ha det. Jag har kikat lite på ett skrivbord bestående av en Linmon bordsskiva på 100cm och en Alex hurts med 5 lådor, från Ikea. Dock visade det sig att den var för djup (har ett väldigt litet rum). Har även kikat lite på deras Hemnes sminkbord/toalettbord, och det är så snyggt! Men då det är min mamma som kommer betala så är inte hon så sugen på att köpa ett bord på nästan 2000kr. Har kollat runt på blocket efter dessa bord, men alla som fanns var redan sålda, tyvärr.
Hur ser era sminkbord/sminkhörnor ut? Har ni några bra tips på bord/förvaring mm?

Tacksam för svar! :)

Jag skulle först och främst kolla på olika loppisar eller om du har nån returmarknad där du bor. Där kan man alltid hitta fina bord som med lite färg blir som nya. :)
Annars så skulle du ju kunna skruva upp en hylla på väggen och ha som sminkbord, om du vill ha nått som tar lite plats.

02e745ea84eac96ad8b64c16398b6857.jpg

Min dröm: :love:
mg_7824.jpg

@lisa412 Tack för tipset! Har faktiskt funderat lite på någon hylla att skruva upp på väggen. Men då är det ju inte så bra förvaring. Skulle eventuellt kunna köpa en hurts att ställa bredvid, typ en Alex från Ikea, men vet inte riktigt hur det kommer se ut..

@lisa412 Ja det var ju en bra idé! Kom precis på att de dessutom har hyllor på Ikea med två stycken lådor i. En sån skulle man ju kunna ha som bordet och sedan någon extra hylla över spegeln, som du sa. Tack så mycket för tipset! :)

Liknande trådar

Hemmet I gamla hallen (numera i en korridor mitt i huset) sitter hatthylla och stänger att hänga jackor på fortfarande kvar i ett litet utrymme...
Svar
6
· Visningar
3 220
Senast: Bleuh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama